Corrections

In “Obama holds rally in D.C.” (Sept. 20, p. 2), The Hatchet erroneously reported that more than 600 people attended the rally. About 4,000 people were in attendance.

In “GW F.E.E.D. under fire” (Sept. 20, p. 1), The Hatchet ambiguously described Multicultural Student Service Center Director Michael Tapscott’s feelings about the program. Tapscott has always supported the program without reservation.

In “Pelham Hall plan passes” (Sept. 20, p. 1), The Hatchet misidentified Michael Akin as Grae Baxter in the fourth paragraph from the end of the article.

In “Professor laughs it up as lobbyist for America’s Funniest Home Videos,” The Hatchet erroneously credited the article’s photograph to Ryder Haske. Hatchet photographer Victoria Villalobos took the photo.

The Hatchet has disabled comments on our website. Learn more.